Donderdag 23 en vrijdag 24 Juli Vlissingen

Vanochtend gaan ik samen met André ff lekker een eindje fietsen we zien wel waar we terecht komen.
Charlie kijkt ons na:
We fietsen naar de oranjedijk, dit wil ik namelijk laten zien. Ik heb er van de week zo genoten met Judith, dit moet André ook zien. 
Hij vind het dan ook prachtig!
Toen vroeg ik waar wil je nu heen toen wees hij in de verte naar een hoek/punt. Dus dan kijk ik even op de kaart van Geocaching...(die kijkt gewoon makkelijk) hoe we er precies heen moeten. Er ligt daar in die punt ook een cache dus dat navigeert dan ook fijn. Het is een leuke fietstocht er naar toe. We rijden langs de rand van Vlissingen. Als we het eindpunt naderen hebben we in de gaten dat we langs het oefenterrein/trainingsterrein van de brandweer rijden en dat is voor de bedrijfsbrandweerman wel erg leuk! En ik vind het lekker ruiken... ik weet het ik ben raar......
Prachtig uitzicht hier ook in de verte zien we de boulevard.
Oh ja hier lag ook nog een geocache.
Het is even goed zoeken naar het nulpunt maar als André nog eens goed kijkt ziet hij hem zitten, wel heel erg goed weggestopt!
We gaan weer lekker naar huis want vanmiddag gaan we naar Goes💓
Na een heel gezellige middag gaan Judith en ik er vanavond nog even op uit
We hebben nog een aantal caches staan op ons lijstje voor deze week en dat willen we vandaag afronden.
We beginnen met: 'het waterhoentje' Hier waren we van de week ook al heen gefietst maar toen zat er een visser die hebben we maar met rust gelaten want er was niet heel veel ruimte. Nu moeten we goed zoeken en als ik even wat verder kijk dan mijn neus lang is heb ik hem dan toch te pakken. 
Bij de volgende waar we nu naar toe gaan zaten de vorige keer ook vissers dus hopelijk is het ook hier nu leeg. Want dit moet wel een leukerd zijn gezien het aantal favorieten.
Als we GZ naderen zien we een lege plek Yes geen vissers!!! We zien een kastje aan het hek hangen maar we zien geen plastice buis. Volgens de hint zit daar de tool in waarmee we het kastje op kunnen maken? Dus lopen we nog even verder te zoeken. Dan gaan we het huisje even nader inspecteren.
Ik zie een pinnetje hangen en weet daarmee het huisje open te krijgen😀Geweldig de vogeltjesdans wordt afgespeeld. Een toppertje weer!

Met de vogeltjesdans nog in ons hoofd gaan we weer verder.
Deze hadden we echt niet willen missen!
We komen langs allerlei mooie plekjes in Vlissingen en zetten zo nog 4 smileys op de kaart.
Ook bij die mooie grote leeuwentrap

Dan hebben we er nog 2 op ons lijstje staan waar we de vakantie mee af willen sluiten.
'Murals Vlissingen The Eye' en 'Murals Vlissingen.
We gaan eerst The Eye doen. Wauw wat is deze eigenlijk prachtig!!!
Echt wel eens gezien bij het voorbij rijden maar nu zo van dichtbij zie je nog meer details! Schitterend!
Het logrolletje ligt bij de boei die er tegenover staat.
Die laatste cache is een multi. Deze multi brengt ons langs verschillende murals in Vlissingen.
Ik vind dit echt heel erg leuk! Er zitten ware kunstwerken tussen!

Bij de muurschilderingen horen vragen zoals bij deze: hoeveel ballen zie je? en met al die antwoorden kom je weer bij het eindpunt en daar zou dan een cache moeten liggen.
Maar waar we ook kijken we zien het niet. Misschien was het een te lange dag, we gooien een hulplijntje uit naar de CO en een vorige cacher en gaan dan morgenochtend nog even langs.
En ja hoor die volgende ochtend is het eigenlijk vrijwel meteen raak. Tja soms kijk je gewoon niet goed. Dit was de laatste voor deze heerlijke week in Vlissingen.
We hebben er 56 gedaan deze week.
En de momenten dat we niet aan het Geocachen waren, ja die waren er echt, genoten we van het uitzicht, lekker niks doen, spelletje, wandelen, kortom vakantie aan de boulevard

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen