Line Dance

Line Dance is een dansvorm uit Amerika en heeft helemaal niets met Geocaching te maken.
Maar er is wel een Geocache die zo heet.
Waarschijnlijk vind de Cache Owner het Line Dance zo leuk dat hij er een Geocache naar vernoemt heeft.

Op 1 Juli 2020 heb ik een kalendergaatje en André wil wel weer mee en heeft deze uitgezocht omdat ie op een bijzonder plekje lijkt te liggen.
Dat is in ieder geval wat vele loggers laten weten.
Dus wij rijden naar Dordt en gaan op zoek naar de Geocache.
De bijzondere plaats is nou niet echt omdat het er zo mooi is ofzo. We lopen langs een geluidsscherm van de rijksweg, het is er verlaten en rommelig. Maar ja hier geld dan ook wel weer: als ik niet was gaan geocachen was ik hier nooit geweest.
We zoeken eerst aan de verkeerde kant van het pad.. we moeten nog dichterbij de geluidswal zijn en daar komen we dan ook vreemde dingen tegen waardoor we begrijpen dat mensen zeggen dat het een bijzonder plekje is.
Deze schoenen hangen er al een tijdje en als je goed kijkt ligt er even verderop een fiets ook lag er iets wat ooit een tent is geweest. Ik had hier toch echt niet graag alleen gelopen, dan had ik de geocache mooi laten liggen. Maar nu samen met André durf ik wel. Het is wel flink zoeken maar dan zie ik iets liggen wat toch echt op een geocache lijkt en ja hoor bingo:
Echt onder de geluidswal staat een potje met een logboekje en wat ruilitems. De ruilitems zijn dit keer niet interresant, dus we noteren onze naam in het logboek en gaan deze vreemde plek weer verlaten. Lekker naar huis op de bank een filmpje kijken.
Kalendergaatje gevuld✅ en een smile op de kaart😀 en een banner op mijn profiel:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen