Op naar de 1000 juli 2020

jaja vorig jaar was ik helemaal blij dat ik de 500e cache deed en nu zit ik al bijna op 1000.
Pfoe dat ging ineens snel. De volgende 500 zal wel even wat langer gaan duren denk ik zomaar.
Maar ja die 1000e wil ik wel een bijzondere doen. Dat vind ik dan wel weer leuk.
Ik heb er 1 uitgezocht (werd mij getipt via Instagram) En hij staat gepland om te doen op donderdag 16 Juli.
Maar we zijn er nog net niet helemaal dus er moeten nog wat gaatjes gevuld worden.

7 Juli is een kalendergaatje dus we gaan op pad om zo ook nog dichter bij die 1000 te raken.
We kiezen dit keer voor de Mystery Diabeet.
Weer zo 1 waar je eerst thuis moet puzzelen. Nou deze heeft wat puzzel tijd gekost mama mia. Ik kwam er echt niet uit. Het is ook heel onlogisch. Er staat een heel verhaal over diabetes en de vragen gaan over het gebit.... En die vragen zijn ingewikkeld... ik heb heel wat hulplijntjes uitgegooid maar nog geen zicht op hoe ik dit op moet lossen.
Judith gaat met 1 van de antwoorden van de hulplijntjes aan de slag en heeft uiteindelijk het juiste coördinaat te pakken. Echt knap. Ze legt het me uit en ik snap het maar zelf had ik het niet gekund
Maar we stappen weer lekker op de fiets naar Ridderkerk. Deze cache ligt in het Gorzenpark.
Het is en blijft een mooi plekkie hier en het verveelt dan ook niet om hier nu te fietsen.
Dichtbij het nulpunt zetten we de fietsen neer en gaan we de trap op en dan ergens daar in het stenen muurtje moet ie zitten en ja hoor dan ineens zie ik iets wat er niet hoort wat dus wel de geocache zal zijn. En Yes bingo, hebbes.

8 Juli  stappen we in de auto om even wat verder Ridderkerk in te rijden want de cache Coärdirant (geen idee wat het betekent) ligt in een mooi park waar we even met Charlie willen wandelen. 
Nou het is inderdaad een mooi park dus het is genieten. Eenmaal op GZ (Ground Zero) aangekomen moeten we flink zoeken. En er zijn heeeeeeeel veeeeeeel muggen. Ik heb nergens last van maar André en Judith worden compleet lek gestoken. Die zijn dan ook echt nog blijer dan blij als Judith de cache ineens naar boven haalt. Hehe naam opschrijven en hup de auto in wegwezen hier, op naar de koffie en thee. Maar mooi was het wel!
Op zaterdag 11 Juli gaan we er echt met z'n allen op uit om te wandelen in het Alblasserbos. Wat heerlijk om zo te kunnen genieten met het hele gezin!!!
Daar liggen uiteraard ook Geocaches maar ja die hebben we allemaal al. Dus na de wandeling rijden we nog even door ipv dat we meteen naar huis rijden. We rijden over de N214 daar hebben we pas Mini gedaan en daar ligt Maxi ook nog.
Charlie wil wel weer mee uit de auto dus die gluurt door de bosjes wat ik daar nou aan t doen ben. Want het was best krapjes om daar met z'n 3 binnen te stappen.
Maar er ligt wel een goed formaat cache:
Zondag 12 Juli hebben we een ritje Sliedrecht dus wordt er daar weer eens een cache aangevinkt op de kaart.
Sliedrechts Monument: Dijksynagoge.
Op een heel stiekem plekje in een hoekje staat een paaltje wat omhoog kan:
Echt een stiekemerd. Maar zonder deze geocache wist ik niet dat er een synagoge in Sliedrecht stond.
Dit was nr 997

Woensdag 15 Juli
We hebben vandaag gewerkt van 7 tot 16 en nu is het VAKANTIE😎
Yes wat een heerlijk gevoel!
We luiden de vakantie in met het doen van 2 geocaches dan komen we uit op 999!!!
De eerste die we doen is "Oosterpark A15" 
Het is weer een heerlijk fietstochtje naar Ridderkerk het is namelijk ook nog eens mooi weer.
En dit fietstochtje wat vanaf de start toch een stuk hetzelfde is verveeld nog steeds niet. 
Ter plekke aangekomen duiken we de bosjes in. Eerst zoeken we te hoog. We gaan te dicht bij de geluidswal zoeken.
Ik ga even naar beneden om de nummers van de lantaren palen te checken. Die stonden n.m. bij de hint. En als ik dan weer omhoog loop kijk ik ondertussen goed om me heen en zie daar dan een verdachte 'tak' en ja hoor "hebbes" roep ik dan. Zo kunnen we onze naam opschrijven en springt de teller naar 998.
Nu nog 1. Dit wordt er 1 van de kerken serie die zal ik in een ander blog beschrijven. Dus dit was het voor dit blog.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen