Maandag 29 Juni 2020 FTF Berkenpad

Maandag.... Normaal is dat mijn werkdag, maar mijn dochter wordt 23 vandaag. 🎈
Ik heb er een vrije dag voor genomen en de planning was om in de loop van de ochtend even heerlijk naar Ridderkerk te fietsen om op deze dag ook een Geocache te doen.
Ik kan dus ook een beetje uitslapen..... (normaal begin ik om 7 uur)
Net voor half 9 wordt ik wakker omdat Judith van de zoldertrap af stormt. Ze komt langs mijn slaapkamer en roept "kans op FTF... ik ga snel... t is in de noachstraat... ga je mee????"
Eh he wat nee ga jij maar ik maak het ontbijt wel klaar (ze had zo'n blikje met deeg voor croissants gekocht) Ik help dr wel naar buiten: achterdeur open, fiets uit de schuur, poort open... Doeiiii, succes!! Haha ik vind het geweldig zo even deze actie. Glimlachend ga ik naar binnen en zet de oven alvast aan maar plof nog even op de bank neer om wakker te worden... ik kijk op mijn telefoon en zie dat de mail van de cache om 5 over 8 die ochtend is binnen gekomen.. het is nu net half negen geweest, zou ze nog op tijd zijn??
Ik krijg een appje van dr:

Dussss ik race naar boven schiet wat kleren aan haal een borstel door m'n haar, grijp de Geocache tas die altijd naast de voordeur staat en pak snel mn fiets en sjees naar Judith toe.
Als ik er bijna ben zie ik iemand met een telefoon lopen richting cache... o o nog 1 dus nog even een stukkie harder... ik geef judith de tas en zeg haar waar de magneetstok zit geef nog een kus op dr wang voor dr verjaardag en dan gaat de magneetstok de heg in en jaaa hoor Hoppa hebben.
En het logboekje is nog leeg!😀
Inmiddels is de persoon die ik aan zag komen ook gearriveerd en meld zich ook geoacher nummer 4. We schrijven allen onze naam op en maken een praatje.

De man die ik aan zag komen blijkt Brilstar te zijn. Leuk! Hier hebben we ooit in het begin een cache bij in de voortuin gedaan.
En je kan wel zien dat ik nog niet wakker ben want ik vraag aan de 4e cacher wat zijn geocache naam is....
Anharu... oh jaaa eh duh sorry ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik haha. Sorry Harm.
We praten nog even wat en gaan dan weer op huis aan. De mannen moeten nog aan t werk en wij hebben nog een verjaardag te vieren.. ik heb dr nog niet eens fatsoenlijk gefeliciteerd....
Maar goed dit is wel weer uniek om zo de dag op je verjaardag te beginnen. Een FTF, een First To Find voor Judith en de STF Second To Find is voor mij.
Nu gaan we lekker naar huis even bijkomen en croissantjes maken.
En natuurlijk even loggen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen