Juni 2020 Gebroederlijk, heel veel sleutels, en caches in Ridderkerk, HI Ambacht en de N214

6 Juni 2020. Neef Jeroen is jarig en de meiden bedenken dat het wel leuk is om vissen te geven voor in zijn Aquarium. Maar hier op het dorp is niet echt een goede viswinkel. Dus op naar Zwijndrecht. Daar ligt ook nog een al opgeloste geocache. "Gebroederlijk" hier moest flink voor gepuzzeld worden maar het is gelukt om hier een coördinaat van te voorschijn te halen.
Van allerlei songs moesten we de artiest of band opzoeken en daar de zoveelste letter van nemen en dat dan weer omzetten in een cijfer. En dan uiteindelijk weet je waar je zijn moet.
Maar eerst even twee vissen kopen want de winkel gaat bijna dicht.
Het zijn prachtige Dalmatiër vissen geworden: Mich en Cam (van Modern Family)

Daarna op zoek naar de cache. Het opzoeken is niet zo moeilijk als het oplossen het is een mooi klein doosje verstopt bij de bomen.
Het gebroederlijk sloeg in dit geval op twee bomen die redelijk dicht bij elkaar stonden.

19 Juni rijden we naar Hardinxveld Giessendam. Daar is een Hoogvliet en daar wil André graag boodschappen doen, Prima wij zoeken wel een geocache uit.
'@Home 2.0'
Dit is een cache die best lang kan duren maar je kan het ook zo voor elkaar hebben. Dus we zijn benieuwd wat we aan treffen en hoe lang wij nodig hebben.
We treffen twee kasten aan die op slot zijn. Judith heeft sleutel 1 te pakken
Daarmee maken we de grote kast open.
tadaaa nog meer sleutels.....en met 1 van die sleutels moet het kleine kastje open.
Dus dat is passen, passen en nog eens passen.
En ja hoor we nog niet zo lang bezig en Judith heeft de juiste sleutel te pakken.
Yes, het is een goed verzorgde cache met alles keurig in doosjes. We delen weer een Favo punt uit.
25 Juni heb ik weer een kalendergaatje en het is echt super lekker weer dus ik ga op m'n fietsie even lekker naar Ridderkerk. Ik was van plan om de dichtsbijzijnde te doen maar het is zulk lekker weer dat ik besluit door te fietsen dan bewaar ik die dichtsbijzijnde wel voor een minder mooie dag.
Ik geniet enorm van het zonnetje op m'n vrije dag. Ik ga op zoek naar de Rijsoordse Kraai.
Als ik dichtbij het nulpunt ben stap ik van mijn fiets af en kijk eens om mij heen. Zo 1,2,3 zie ik niet echt iets maar dan zie ik een trap richting de geluidswal. Ik denk dat ik daar moet wezen. En ja hoor al snel is het duidelijk dat ik op de goede plek zit. Wat mij opvalt is dat deze geluidswal echt goed z'n werk doet ik hoor de A15 zo goed als niet.
Ik raap de Geocache op en schrijf mijn naam op
en ga dan weer terug naar mijn fiets om dan al genietend van het mooie weer terug te gaan. Op Ambacht ga ik nog even boodschappen doen en zo is deze rit nog multifunctioneel ook.
De volgende dag is het nog steeds lekker weer, die dag heeft ook Judith een kalendergaatje dus we trekken er samen op uit. We hebben voor vandaag 'Bliek' in H.I. Ambacht uitgekozen. Weer een heerlijke fietstocht en al gezellig kletsend bereiken we ons doel. Het is wel even goed zoeken want deze zit best stiekem verstopt. Maar nog voordat de CO de voordeur open doet en roept "Lukt het?" hebben we de steen te pakken.
Op de heenweg had ik al een leuk winkeltje gezien en op de terugweg besluit ik dat Judith daar eens even binnen mag gaan kijken om iets lekkers mee te nemen....😋
Dat is dus thuis nog even nagenieten.
Zondagavond 28 Juni gaan we even een stukje rijden met de Auto en gaat ook Charlie mee. We nemen hem graag mee op pad onze cutie Beagle💕
We rijden naar de N214 want daar ligt 'N214 Mini'
Het is een simpele Geocache die we zo te pakken hebben maar we genieten wel ff heerlijk van de natuur. Dat is  en blijft het mooie van deze hobby.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen