Iris' Adventures Tuinvriendjes


 In Ambacht is een leuke serie neergelegd door Marcel, Sandra en Iris. "Masair"
Iris, de dochter, is helemaal fan van Geocachen vandaar ook de titel van deze serie. 
"Iris'Adventures Tuinvriendjes" De serie is lekker dichtbij huis. We zijn er niet op af gegaan voor een FTF, we dachten, die laten we lekker liggen voor de kalendergaatjes. 
10 September ga ik de kikker eens op zoeken. Lekker even de brug over en Ambacht in. Bij het park aangekomen ga ik aan de wandel langs de mooie ganzen.

Het is ook echt een prachtig park, eigenlijk ben ik hier nog nooit geweest. En dat terwijl mijn opa en oma jaren hier in Hendrik Ido Ambacht hebben gewoond. De kikker zat mooi verstopt maar niet goed genoeg want ik heb hem gevonden.. ohja dat is natuurlijk ook de bedoeling bij Geocaching. 

Ik geniet van de natuur om me heen.

Op 7 Oktober is de slak aan de beurt. 
Dit keer is André de geocacher want hij fietst er langs vanuit werk naar huis. 
Maar we gaan wel even videobellen zo ben ik er toch een beetje bij.
De slak ziet er ook weer keurig uit! En André kan na z'n vlog nabootsing van GC Rogier (vandaar dat ik zo giga zit te lachen) tevreden naar huis.

27 Oktober is het tijd om weer een geocache te vinden zodat het kalendergaatje gevuld wordt.
Ook dit keer pakt André het even op zo op de terugweg naar huis. Fietsend vanuit Zwijndrecht naar Alblasserdam kom je nou eenmaal door H.I. Ambacht. Vandaag is de vlinder aan de beurt.
Er is alleen geen foto gemaakt dus ik gebruik een foto van een andere geocacher.😊
Op 25 November ga ik de Libel opzoeken.
Het ritje over de brug verveelt nog niet. Het is maar even fietsen en je bent weer geheel ergens anders. 
Erg leuk dat dit parkje zo wordt gebruikt. 
En de caches zijn mooi gemaakt. 
Alleen is dit wel een beetje bewogen foto... alsof de Libel er vandoor wilde.
Er zijn nog een aantal kalendergaatjes te vullen maar daar heb ik de laatste in deze serie niet voor gebruikt. En helaas is toen "De Pad" gearchiveerd voordat we die gedaan hadden. Hij werd steeds weggehaald dus dan is het logisch dat het archief in gaat. 
Ik heb nog wel een foto van de Pad op de pagina gevonden
Ook deze zag er goed uit!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Ameland