Trinity en Dolfinarium

12 mei en 19 mei 2018

Geocachen kan gecombineerd worden met van alles en nog wat.
Dat blijkt vandaag wel weer.
We gaan dit keer naar Barneveld naar een concert van Trinity.
Het is niet zomaar een concert het is speciaal voor de vrienden van Trinity en laat Judith nou zo’n vriend zijn… Eigenlijk is het een meet en greet
Ik ben nog nooit naar een concert van hen geweest maar hun muziek hoor ik regelmatig in huis en het is ook heerlijke muziek om mee te rouzen.. geen idee of dat een woord is haha maar als ik ga rouzen dan ga ik als een wervelwind het huis door en eens even heerlijk aan de opruim en de schoonmaak.
En tijdens het strijken heb ik ook steeds vaker Trinity op staan.
Voordat we naar het concert gaan duiken we de bosjes in om “Welkom in Barneveld 02” te vinden, maar we willen te graag op tijd bij het concert zijn en zien m niet dus besluiten naderhand nog maar eens te kijken.
An dropt ons op het terrein en gaat er zelf vandoor om te detectorren.



We genieten van de meet en greet het concert en het eten en doen mee met de live opname van het nummer: "Ik wens jou" (de Trinity and Friends editie)  zie onderstaande link:
Ik wens jou Trinity & Friends



Het is heerlijk weer ook deze dag dus alles is heerlijk buiten en is super georganiseerd. Ook het eten is geweldig!



Dan is het toch echt afgelopen en moeten we weer naar huis maar uiteraard niet voordat we nog even de bosjes induiken om al snel de cache in handen te hebben…. 


Waarom keken we hier net overheen???? Nou ja maak niet uit we hebben ‘m en zo staat Barneveld ook Groen op de kaart.


Met de andere dochter was ik een week later in Harderwijk voor een daagje Dolfinarium.
Ze heeft hard gewerkt dit schooljaar dus een daagje er tussen uit is welverdiend!
Was echt een superleuke dag die ik ook nog eens mocht afsluiten met een geocache (“HK-07 De Vischmarkt” en dus ook Harderwijk groen op de kaart.




Kijk eens wat een leuke vissen op de straatstenen, dit past echt bij Harderwijk op deze plaats.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen