Geocachen met mijn vader

 Op 12 Mei 2022 ga ik eindelijk eens met mijn vader Geocachen. 


Hij hoort ons er uiteraard heel vaak over.  En het lijkt hem best leuk om eens mee te gaan. Vlakbij huis ligt een schaakserie. We hebben allebei helemaal niks met schaken maar het ziet er uit als een leuke route dicht bij huis. Thuis heb ik de puzzels opgelost. Gelukkig hebben de puzzels niks te maken met schaken:


Bij de beschrijving van elke cache staat wel een lesje schaken maar daar lees ik eigenlijk over heen want ik ben niet van plan ooit te gaan schaken. 

Nou laten we op pad gaan.


De eerste twee worden goed gevonden en mijn vader zoekt goed mee:



En het is heerlijk weer dus dat is genieten:
Het is erg fijn om samen op pad te zijn!❤
De caches liggen op allerlei verschillende plekken:
Maar tot nu toe kunnen we alles vinden.
De dieren genieten ook van het mooie weer:


Het is een mooi gebied om te fietsen!

Het zoeken en vinden van nr 1-11 gaat vrij soepel!

Maar gek genoeg stopt het dan. Want nr 12 en 13 de Bonus kunnen we niet vinden… echt jammer maar ja ach dat gebeurt nou eenmaal. We gaan lekker op huis aan. Het was een fijne ochtend. 
Mijn vader wil echt nog wel een keer mee maar hoeft niet persen mee als André en ik deze opnieuw proberen te zoeken. 


15 mei is het zover en gaan André en ik samen die kant op. Het is flink zoeken maar het is wel gelukt:


De bonus kostte wel wat meer moeite hoor maar André haalt het toch te voorschijn.


Ook André en ik genieten van het moois om ons heen.


Tevreden fietsen we terug want er staat nu een compleet geoart met smileys op de kaart.


Nu moet ik dit blog afsluiten met een heel verdrietig einde.
Mijn vader en ik hebben het heel erg naar ons zin gehad en we zeiden tegen elkaar “dat moeten we vaker doen” Maar helaas is mijn vader op 22 Augustus 2022 overleden. Gelukkig heb ik deze en nog veel meer heel mooie herinneringen ❤ Daarom schrijf ik dit blog met een brok in m’n keel en een traan op m’n wang maar ook echt met een glimlach, want wat had ik een fijne vader❤

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen