Geodoorn

  Op 18 Juni 2022 vind het Mega-Event Geodoorn plaats. Wat is een Mega-Event? Of wat bedoel je sws met een event wat betreft Geocaching. Een Event is een bijeenkomst van Geocachers. Meestal is het op een mooi plekje in de natuur of overdekt even een uurtje bijkletsen over  geocachen. Tips en Trucs worden uitgewisseld. We zijn al verschillende keren bij een event geweest en we hebben er ook een keer 1 georganiseerd. Ons eigen event 

Een Mega-event is een Event waar minstens 500 bezoekers aanwezig zijn. En Geodoorn is dus zo’n event. Het vind plaats in avonturenpark Hellendoorn. Vandaar GeoDoorn. Dit event is wel speciaal want het is uitgespreid over drie dagen, wij zullen alleen gebruik maken van de tweede dag, en het vind plaats op een attractie park. Dus ja allemaal ingrediënten voor een leuke dag. 

18 Juni is ook de dag dat we op vakantie gaan. We gaan naar Den Ham. Een kwartiertje van elkaar vandaan. We zochten een plek met paarden en kwamen hier uit. En toen zagen we dit event en zo werd de datum gekozen. Judith droppen we in de ochtend al op het event. Ik ga eerst zorgen dat alles uitgepakt en is en bedden opgemaakt zijn enz. Ondertussen vermaakt Judith zich prima: 


In de middag brengt André mij. Judith komt ook even buiten het park en samen doen we de cache die er net naast ligt. 

Leuk begin zo. Nu naar binnen. 





En het feest kan beginnen. Even het logboek tekenen.
Geeeeeen idee meer waar ik onze naam Rheeteam heb geschreven haha,  Judith heeft het slimmer gedaan. 
Je kan vandaag ook met Signal op de foto. Ik kan hem nergens vinden dus ga bij de banner op de foto. Dat is ook goed genoeg om te mogen loggen. Judith had vanmorgen meer geluk en er was ook iemand die de foto voor haar maakte. 
Judith met Signal van Geocachingen Bella Boemba van Hellendoorn

In de attracties kan je op zoek naar letters om punten te scoren:




En dan kom ik team snip en snap tegen, de beroemde geocachers Chris en Jeanet, daar moet ik natuurlijk wel even mee op de foto 😃 
Sjoelen met woodies behoort ook tot de mogelijkheden:
En ondertussen krijgen we via Whatsapp een foto door van Charlie die de paarden ontmoet. Want we hebben een huisje bij een manege zodat er kan worden paard gereden. 
Als we in de rij staan voor een attractie krijgen we een TB van Brian van Head Quarters vanuit Amerika. Sws tof dat hij hierbij aanwezig was en dat hij TB’s uit deelt is super!


Het is gelukkig lekker weer. En deze attractie durf ik wel… ik durf ze niet allemaal.. Judith wel hoor:
En dan gaan we Boomklimmen.. watte? Ja boomklimmen, we hadden gezien dat dat hier kon dus we dachten dat gaan we doen want dan kunnen we een Terrein 5 scoren maar helaas ging dat laatste niet door. Het was een soort van workshop boomklimmen. Toch ook wel grappig om een keer gedaan te hebben. 
We gaan allebei de boom in. 


Echt gaaf om geprobeerd te hebben maar ga ik zelf die spullen kopen? Nee ik laat de caches die zo hoog in de boom hangen lekker voor wat het is want dit is heel erg moeilijk en ik vind het soort van ook niet nodig ofzo. Maar dit was een leuke ervaring. 
Door netjes je afval op te ruimen (DUH) kan je ook een digitaal Geocaching souvenir verdienen…appeltje-eitje dus

We hebben het reuze gezellig: 
En we zoeken bij verschillende attracties de benodigde letters.
Zodat we puntjes kunnen scoren.





En het is best warm weer dus een beetje water bij een water attractie is wel lekker.


Tijdens de maaltijd maken we wat geocaches praatje en door de badge die we dragen worden we nog herkend ook door wat insta mensen en zo kom je ineens mensen tegen van de andere kant van het land.
En dan is het tijd voor de 
Met de letters van Signal
Helaas hebben we geen prijs.
Maar we blijven lachen hoor we hebben een hele leuke dag

En toen kwam ik ook nog GC-Rogier tegen 😃✅ helemaal top dit. 
Maar dan is het toch echt afgelopen en gaan we naar huis.. het vakantiehuis. 
Daar genieten we nog na, maken we de logjes in orde en bekijken we de aanwinsten. 
Zo vaak kom je niet op een mega-event dus ik had nog een badge gekocht. 


Ook had ik een setje woodies gekocht en ook best wat woodies weten te ruilen

En dan nog even de adminstratie en dan is het klaar en kunnen we met veel plezier terug kijken😃😃😃









Voor als toevallig iemand van de organisatie dit leest…. Alsnog bedankt voor deze super dag. We kijken er nog steeds met een glimlach op terug!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen