Eigen nieuwe Geocache

 Op 6 mei 2021 is het zover en leg ik een 2e geocache neer. Het is de bedoeling dat ik een serie ga leggen maar wanneer deze compleet is weet ik niet. Dat kan best even duren gezien onze omstandigheden.

Ik kwam op het idee voor het leggen van een serie doordat nu ook de basisschool waar ik op heb gezeten tegen de vlakte gaat. En dat betekent dus dat ik langs geen ene school meer kan lopen. Dat ik niet meer kan zeggen kijk hier heb ik op gezeten. 

Er komt op deze plek wel weer een nieuwe school maar voordat het nieuwe gebouw staat wil ik de cache geplaatst hebben.

We hebben over CBS de Boeg in Alblasserdam.
Ik heb er een fijne tijd gehad en het is/was ook een mooi gebouw. Ik heb er zelf met plezier op gezeten en ook onze beide dochters hebben er goede jaren gehad. Ik heb zelfs nog in de ouderraad gezeten. Kortom ik kende het gebouw van binnen en van buiten en wist alles te vinden.

Het is niet de bedoeling om caches heel vlakbij scholen te leggen dit om vervelende situaties te voorkomen. Dus deze ligt aan de overkant van de weg langs een paadje. Dit paadje gebruikten we ook regelmatig om naar de gym en zwem les te gaan.  En in de winter, de echte winter van vroegur, schaatsten we op dit water tijdens de gymles. Dus ook genoeg herinneringen langs dit paadje.



Dus door deze Geocache blijven de herinneringen een beetje levend. 
Nu nog een keer geocaches plaatsen bij de kleuterschool de Bolder, Huishoudschool de Elzenhorst en Mavo de Blokkerd. Maar zoals gezegd dat gaat even duren.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen