25 jaar getrouwd 💓 op vakantie in Lochem

op 29 mei 1996 trouwde ik met André van der Rhee 💓en dat is dus inmiddels 25 jaar geleden.

Dat gaan we vieren door met elkaar een weekendje op vakantie te gaan. We hebben een huisje gevonden bij de bossen van Lochem. Maar onderweg stoppen we eerst bij het Middelpunt van Nederland, daar zijn we ooit eens geweest toen de kinderen klein waren maar daar willen ze nog een keer heen. De wandeling er naar toe leid ons langs de eerste geocache van deze vakantie: "de Hessenhut"

De cache zat onder 1 van de traptreden. We lopen verder naar het Middelpunt waar we met de meiden foto's maken zoals we die vroeger ook hadden gemaakt.
Ook bij het middelpunt ligt een geocache waar we onze naam bij kunnen schrijven.
Dan rijden we weer verder naar Lochem.

Dit wordt ons onderkomen voor dit weekend.. dat gaat wel goed komen.
En grenzend aan het bos is ook echt wat het is:
En dat vind Charlie geweldig!

Het is echt een prachtige omgeving en ja hier liggen ook verschillende geocaches die we zeker gaan doen.
We beginnen de dag met een heerlijk ontbijt:
Super leuk dat we dit kregen van onze meiden.
We krijgen deze ochtend bezoek van de Eekhoorntjes en dat is en blijft een mooi gezicht, zo vanuit het bos ons terras op en lekker knabbelen van de pinda's die wij hebben neer gelegd.

Vandaag gaan Judith en ik er ook op uit: er ligt een serie geocaches met het thema “Feest” dus dat komt mooi uit dat past wel bij dit weekend!

Het is echt een leuke serie met allemaal leuke feest items, we halen zelfs een oranje hoedje uit de grond waar we onze naam op mogen schrijven:
En ook van een fietsslot in het bos kijken wij niet vreemd meer op:
En in wat boomholletjes vinden we ook een kokertje:
's middags gaan we op aanraden van mensen naar Zutphen en Bronkhorst.
We gaan eerst naar Zutphen, we shoppen even in het centrum en gaan daarna naar de rand van de stad, het is daar echt schitterend!
Daar moeten natuurlijk ook wel even foto’s gemaakt worden!
En uiteraard lag hier ook een geocache in de buurt

Daarna reden we naar Bronkhorst en dat was op zich echt mooi maar toen we navigeerden naar een geocache van Bronkhorst werden we echt getrakteerd op een prachtig plekje. Dit hadden we anders echt niet gezien:

De Geocache was wat moeilijk te vinden maar uiteindelijk is het toch gelukt
's middags weer terug bij het huisje gaan we weer naar de cache die op 63 meter afstand hangt. Vanmorgen stonden we er ook al maar begrepen we niet wat de bedoeling was. Maar 's middags had 1 van ons ineens een helder idee... en ja hoor hij ging open
Er zat een gleuf en daar moesten we met een spiegel of de selfiecamera in en zo kwamen we achter de code waarmee we het slotje konden openen. Leuk zo'n hersenkraker!
Zondag 30 mei fietsen Judith en ik een rondje door het centrum van Lochem om een labcache met bonus te doen. Zo'n lab is altijd leuk om weer andere plekjes te ontdekken.
Ook fietsen we langs TB Hotel Davy Jones Locker:
De laatste cache van het weekend is: "Rollende ballen"
Het is een erg leuke cache die wel z'n beste tijd gehad heeft maar dat mag de pret niet drukken. Met wat plakwerk en doorzettingsvermogen weten wij toch de knikkers aan het rollen te krijgen en dan komt uiteindelijk het logboekje te voorschijn en kunnen we ook deze cache toevoegen aan de lijst gevonden geocaches.
We hebben dit weekend ook heerlijk gechild, terrasje gepakt, spelletjes gedaan.
We kijken terug op een fijn weekend om de liefde te vieren.