Nog 5 caches in Maart 2020

In maart zijn niet zoveel gaatjes op de kalender meer te dichten dus het lijkt er op dat die wel vol komt. In de eerst helft van maart waren we zoals je hebt kunnen lezen een paar dagen naar Gelderland en hebben daar flink wat caches gedaan.
De andere gaatjes zullen weer hier in de buurt gevuld worden.
De eerste keer dat ik er op uit "moet" is op 11 maart. Ik fiets naar H. I. Ambacht daar is een recentelijk een nieuwe cache geplaatst waar ik nieuwsgierig naar ben. Het is heerlijk weer om te fietsen.
Als ik het nulpunt nader wordt ik eerst opgehouden door wat kleine kinderen die helemaal trots zijn op de nieuwe fiets van 1 van de kids. Na de babbel ga ik op onderzoek uit en ja hoor daar hangt een leuk kastje aan de muur. Dit is "Iris Adventures Homebase" Deze cache hangt hier omdat de drie jarige dochter het cachen zo geweldig vind en elke dag er wel op uit wil maar dat gaat natuurlijk niet.
Nu kan ze zeker in het begin elke dag zwaaien naar geocachers die haar cache komen bezoeken. Er zitten ook woodies in dus daar neem ik er 1 van mee. En uiteraard zwaai ik naar Iris en haar ouders. Moeders komt even naar buiten voor een praatje en daarom geef ik ook mijn woodie aan haar. Ze zijn erblij mee. En na gezellig gebabbeld te hebben ga ik weer huis waarts.
Doordat het zo gezellig was ben ik wel vergeten een foto te maken van de behuizing.
13 maart moeten we in Dordrecht zijn dus zoeken we daar een mooi plekje om te geocachen, we komen uit in het "Dubbelsteynpark" Het is erg mooi hier dus we genieten volop.
Het raakt tegen etenstijd dus het is fijn dat de cache goed te vinden is.
Op 14 maart gaat André met zijn broer er op uit met de metaaldetector. Ze gaan naar het strand van Burg-Haamstede. Ze hebben een prima dag samen en genieten van hun hobby in de buitenlucht. En ze kunnen het niet laten om ook nog een Geocache te doen:
Slotzicht
17 maart is voor Judith een gaatje op de kalender, we besluiten met z'n allen even lekker naar buiten te gaan. Even ergens heen om te wandelen, even een frisse neus, even uitwaaien.
We komen terecht in het Sandelingen park van H. I. Ambacht.
Het is hier mooi en ruim, heerlijk om hier rond te lopen en ondertussen gaat de zon prachtig onder.
De geocache die Judith doet doe ik natuurlijk ook....t is best een lastige zo onder het bruggetje maar met elkaar lukt het wel.


20 Maart ga ik er weer een alleen op uit. Ik fiets naar het alblasserbos ergens tussen Papendrecht en Sliedrecht, tenminste volgens mij heet het daar ook zo. Het is heerlijk om even te fietsen en daarna een stuk in het bos te lopen. Ik ga op zoek naar de cache "Pedigree" Het kompas op de telefoon blijkt wel weer s last te hebben van een afwijking. Ik kan het niet vinden, er wordt vanuit het thuisfront gevraagd of het lukt... helaas moet ik daar nee op zeggen. Maar Judith heeft hem al gevonden dus ze geeft wat aanwijzingen en ja hoor bij een paar bomen verderop is het raak. Echt raar dat je soms bovenop het goede nulpunt staat en het andere keren weer niet lukt.
Maar ik heb de cache gevonden en schrijf onze naam Rheeteam erbij en ik kan weer met een glimlach verder.
Die glimlach wordt onderweg nog iets groter want dit betekent dat de maand maart vol is. En dat is toch het doel dat we voor ogen hebben. Heel de kalender vol. Vorig jaar was de maand mei gelukt✅
En nu maart✅



Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Ameland