de dag van mijn 500e

25 April lijkt een gewone dag zonder geocache op de kalender.
Dat willen we uiteraard veranderen dus Judith en ik gaan weer op pad.
We gaan naar Oud Alblas op weg naar "Het Bosman molentje" ondertussen maken we ook een begin aan "de groep Multi"
Maar de focus ligt op het molentje...
De cache ligt alleen niet heel handig.. tsjonge die is niet zomaar te pakken gelukkig ligt hier ook wel aardig wat hengel materiaal... dus uiteindelijk lukt het
Maar ja dan nog terug... dat is echt giga lastig maar uiteindelijk toch een goeie gooi en jep hij hangt

Dat was dat voor vandaag dacht ik.
Dit was nr. 496. Ik had het er wel eens over gehad dat het wel leuk is om nr 500 te bereiken dat ik daar dan wel een leuke foto van wil maken met een bordje erbij waar 500 op staat want dat zie je op facebook nog wel eens voorbij komen....
Aan tafel zei ik dat het nu wel heel dichtbij komt. Nou dan gaan we toch vanavond nog ff er op uit wordt er gezegd.
Eh ja dat kan. Maar hoeft niet hoor... komt wel een keer joh.
Nee we gaan vanavond wel, dan gaan we naar Zwijndrecht daar liggen er nog zat die u niet heeft.
Dus ik kijk eens op de kaart.. oke dan gaan we dat vanavond doen joh en dan doen we die ene virtual wel als 500e. Ff mijn Rheeteam trui aan en een bordje maken waar 500 op staat en we gaan met z'n allen op pad.
We beginnen bij "buitenpret" een puzzel die Judith een tijd terug met plezier heeft opgelost je moest een code ontcijferen  vanuit dokkierokke2zokkie... ja ik snap er ook niks van maar in de jonge jeugdjaren waren de meiden hier mee bezig dus dit was een eitje...
De cache zelf was iets lastiger maar uiteindelijk weet ik hem uit de bosjes te halen:
Erg goed verstopt! #497
Ook in Zwijndrecht staan molens blijkbaar want de volgende cache heet: "PFmolen"
Het blijkt te gaan om een molentje gemaakt van PetFlessen.
Erg leuk zo in de voortuin #498
We naderen nr 500 maar eerst nog 1:
"met STIP op de kaart Zwijndrecht...." is gelukkig ook een makkelijke oppikker want ik heb nu wel zin in nr 500.
nr 499.



Yes nu gaat het gebeuren haha zo voelt het nu wel omdat het zo speciaal wordt gemaakt meer dan de bedoeling was... en waarom dat wordt zo duidelijk.
We rijden naar Kasteel Develstein. Want daar is de virtual cache.
Een Virtual cache hoef je niet te zoeken. Het is vrij simpel je gaat naar de locatie wat dan meestal wel een bijzondere is en je maakt een foto. Soms zit er een opdracht bij maar meestal is het gewoon op de foto gaan.
Dus ga ik braaf op de foto met mijn snel zelf gemaakte (met een beetje hulp) briefje.
Samen met André want hij hoort natuurlijk wel bij het Rheeteam:
En dan krijg ik een cadeautje..... HUH dat zag ik echt niet aankomen!!!!
Wauw wat leuk!!!!
Een Tony Chocolonely reep met een zelf ontworpen wikkel.
Nu wordt met opeens heel veel duidelijk.
Daarom was er ineens die intresse in het geocachen in hoeveel en waar en wanneer.
Dit cadeautje lag blijkbaar al even klaar.
Echt geweldig. Het zijn topperjtes die meiden van me.
Charlie was ook mee en hij ging met Judith op de foto.... ehm oke hij vond de snoepjes van de fotograaf ook wel interessant. Gekke hond hihi
Nog even wat info over het kasteel:
Op het plein van het Develstein college staat een kunstwerk ter ere van het kasteel Develstein dat in 1332 gebouwd is. Tijdens de 80 jarige oorlog is in 1572 het kasteel in brand gestoken.

Eindelijk de 500 bereikt... echt een superleuke avond zo!!
Op naar de 1000. Ik heb zomaar het idee dat dat wat sneller gaat.
Nr 1 vonden we op 11 September 2010
Dus we hebben er bijna 9 jaar over gedaan om er 500 te vinden...
Je leest het vanzelf wanneer nr 1000 een feit is.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen