April 2020

Op 8 April rijden we richting Streefkerk om daar een ode te brengen aan de vrijwillige molenaars... zo heet de virtuele cache die daar te doen is.
Het is de bedoeling om hier met z'n drieën te zijn want je moet met twee personen de wieken van een molen vormen en de derde persoon mag dat op de foto zetten.
Dat is ons aardig gelukt:

13 April willen André en ik er echt even op uit en we kiezen voor de gemeente Waddinxveen daar zijn we nog niet geweest en daar gaan we eens verandering in brengen.
Onderweg komen we langs de cache "Werk aan de winkel bij Verbree" Deze heeft ruim 500 favorieten en daar willen we niet aan voorbij rijden.
het is aan de rand van een industrieterrein en het is er heerlijk rustig.
Er hangt een prachtig mooie cache aan het hek die ook van ons een Favoriet melding krijgt.
Dan rijden we verder naar Waddinxveen er zijn daar nogal wat minibiebcaches, An doorzoekt de boeken en ik log de geocaches.
Terwijl ik hier en daar op de kaart wat aanklik zie ik dat Ma,Fi&Me hier woont en ook een cache aan huis heeft, ja dan wil ik daar ook nog wel even langs. Ik ken haar via Instagram en dan is het wel leuk om evt. live kennis te maken. Ik stuur haar een berichtje en ze is nog thuis ook dus dat komt goed uit. Ik doe de cache "de olifant" bij haar voor de deur en we maken en praatje, echt erg leuk om elkaar nu live te zien.
Het is ons opgevalen dat her en der in Waddinxveen leuke stoeptegels liggen dit blijkt een project te zijn die zij heeft opgezet om buren weer wat meer met elkaar in contact te brengen.
Echt super leuk zijn ze, ik hou dr van. Was weer een leuke middag zo die nu wel wat langer heeft geduurd dan gepland. Snel op huis aan anders zijn we te laat voor het eten want dat wordt ondertussen klaargemaakt: Kip in de hoed.
We hebben ook nog een leuke woodie ruil gedaan en in 1 van de biebs vond ik nog een leuke steen die ik bij m'n goodie verzameling doe.
15 April, het is heerlijk weer en we hebben een kalendergaatje dus we willen ff lekker aan de wandel. Het hele gezin gaat mee dus gezellige boel.
We gaan richting Bleskensgraaf daar ergens ligt  "mystery's on Google eurth" ja zo heet deze echt, dit is geen schrijffout.
Voor deze moest ingewikkeld gepuzzeld worden en dat heeft Judith dit keer gedaan, daar wisselen we elkaar in af, de makkelijke pak ik graag, sommige iets moeilijkere probeer ik zeker maar de ingewikkelde gaan gewoon door naar Judith. Ieder z'n talent hej.
Dit is een 1 staps multi. Het eerste punt waar we moeten zijn is bij een hekje en daar ligt een kokertje waar het eind coördinaat op/in staat. En dat is een kleine wandeling vanaf hier.
En Charlie vind het weer geweldig z'n neus maakt overuren.
En wij vermaken ons prima zo langs de weilanden. Op het nulpunt aangekomen hangt de cache er keurig. We moeten wel even improviseren met een logbriefje want het huisje is aardig vol.
Dit was echt een heerlijke avondwandeling. Geocachen is Genieten.
Op 17 April ga ik met de jongste dochter even lekker een stukje fietsen om even ergens in een grasveldje lekker te chillen: lunchen spelletje doen en gewoon lekker niks.
Oh ja een geocache, de meiden waren hier pas samen geweest en ik moest hier ook zeker een keer heen. Nou ik ben blij dat ik dit plekje gezien heb. We hebben samen enorm genoten!!!
24 April, er zijn wat spullen nodig bij de Action daarvoor gaan we naar Ambacht dat is een mooie grote nette winkel. We slagen goed en willen daarna ook wel even dit kalendergaatje vullen. Daar rijden we voor richting Zwijndrecht: "Zwijn vind fietsen fijn" Soms zegt een titel wel eens wat over wat je verwacht te vinden, maar deze fietsbel aan het hek zag ik niet aankomen, echt leuk en origineel gedaan!
26 April hebben zin om even te toeren het wordt een rondje richting Hardinxveld heerlijk langs de dijk, langs het water, strandjes, bootjes kijken. En ja oké we hadden een kalendergaatje dus we rijden ook weer langs een cache en we doen maar weer eens een minibieb om de chauffeur mee te lokken hihi.
 Zo is April weer fijn gevuld en dan blijven voor de toekomst 19 en 21 April nog over.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen