TTF 14 Maart 2018

TTF.....
Wat is dat nu weer????
Third To Find
De derde die het gevonden heeft.....

Ik sta op mijn gemak pannenkoeken te bakken
Als Judith mij appt dat ze onderweg is en dat er in Alblasserdam een nieuwe Geocache is!
Watte een nieuwe?????
Waarom weet ik dat niet??????
Blijkbaar geen meldingen aanstaan bij al mijn mails (meteen veranderd)
Maar ehm ik sta pannenkoeken te bakken en kan niet echt weg.. ja oké het kan.
Maar ik ben braaf......
Waarom zou ik dan nu meteen weg willen.
Tja de eerste drie die de cache gevonden hebben krijgen toch een soort van eervolle vermelding.
En zo heel vaak gebeurt dat niet.. Dus het kriebelt wel.
De eerste en de tweede plek zijn al weg.
De derde plek staat nog open.
Ook als de pannenkoeken op zijn is er nog steeds geen derde vinder vermeld.
Dus ja je begrijpt het na het eten gaan Judith en ik er hop hop meteen vandoor.
Oo zoek naar "Hide and Seek 1"
Het schemert al maar dat houdt ons niet tegen.
Het is ook vlak bij huis dus we zijn er zo.
Niemand te zien...
En ja hoor daar is de cache.. geen moeilijke dus
De foto is niet heel duidelijk maar de cache is duidelijk zichtbaar toch?
Judith is zo lief dat zij mij de derde plek gunt... Zij had al een keer samen met haar pa de tweede en derde plek bemachtigd toen ik een keer niet mee kon.
Weer een ervaring rijker

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen