De eerste dag van het jaar 2018

Laten wij het jaar 2018 eens goed beginnen.
We zijn het binnen zitten wel weer zat en gaan lekker naar buiten.
We gaan de multi "zicht op AYC" doen.
AYC is de Alblasserdamse YsClub.
Waar ik al sinds mijn zestiende lid van ben. En zodra er ijs ligt ben ik er zeker te vinden.
Ik hoop dat dat dit jaar ook weer mogelijk is.
We moeten naar verschillende plekken toe voor volgende aanwijzingen. Dat gaat allemaal best goed.



















Bij de plaats waar de cache ligt aangekomen is het echt ff zoeken. En ja alles is vies nat en koud dus je rommelt eens wat..
Hej is dat wat... ik kan er niet goed bij... ff reiken.... zetje geven zodat ik kan zien....... o nee help eh ja ik geloof dat ik hem heb maarrrrr hij ligt wel in het water....
Nieuwjaarsdag....Nieuwjaarsduik....
Dus ja dit vraagt om een beetje actie...Stoere Judith:

 Het is gelukt. Wat meteen ook duidelijk is: de cachebehuizing is in ieder geval waterdicht.
Dan gaan we op weg naar "? Blussertje/handjes sleuteltjes retourbox.
Judith heeft ergens in een cache een sleuteltje gevonden en die moet weer retour in de retourbox dus die gaan we ook maar eens opzoeken.
Aan dit pad liggen er ook nog een paar die Judith nog wil doen, die ik een tijd geleden al met André heb gedaan. Dus we zijn lekker bezig.
De sleuteltjesretourbox is best groot dus dat is ook wel weer leuik:
 Soms moet je er gewoon net ff meer voor doen dan anders en niet bang zijn voor vieze kleding en vieze handen en laarzen aan is soms ook gewoon heel fijn.

Leuk begin van het jaar 2018!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen