Voorjaar 2015

3 Maart zijn we vroeg klaar met eten en is het nog lekker licht buiten.. ik krijg zin om een geocache te gaan zoeken.
Dan denk ik aan de Stip van Alblasserdam bij het monument. Daar ben ik al 2x geweest maar wel tevergeefs...De eerste keer zat er een verliefd stelletje op het bankje toen zijn we maar doorgereden, de tweede keer heb ik samen met Ingrid gezocht maar het echt niet kunnen vinden.
Nu nog een poging met André.
Gelukkig hebben we het nu uiteindelijk toch gevonden. Dit is de log die ik achterliet op de site:
Hehe eindelijk gevonden.
De eerste keer dat we hierheen fietsten zat er een verliefd stelletje in de weg, tja die hebben we maar met rust gelaten.
De tweede keer heel uitgebreid gezocht maar niet gevonden.
Vandaag kreeg ik van een vriend wat vragen over geocaching voor zijn collega.
Daardoor ging het toch wel weer kriebelen.
En na het eten was het nog licht buiten dus ja dan maar even er op uit.
Nog even wat laatste logjes lezen en dan zien we dat deze vandaag nog gecontroleerd is door de eigenaar nadat er vandaag iemand had gemeld dat hij onvindbaar was.... hulde voor de eigenaar dat deze meteen is gaan kijken!! Dus hij ligt er in ieder geval.
Nog even goed de foto's bekeken want ik wil hem nu wel vinden.
Toch duurt het nog even voor dat het "lichtje gaat branden" maar ineens valt mijn oog op het juiste plekje.
Leuk gedaan zeg!
Ook nog even bij het monument stil gestaan!
TFTC


In het voorjaar hebben we ons jaarlijkse Hoteluitje.
Dit keer rijden we naar Naaldwijk. Fletcher Hotel Carlton.

Geboekt via de kruidvat bonnen lekker goedkoop en werkt goed zo ;)
Ook dit Hotel zit aan de kust zodat we weer lekker kunnen uitwaaien.

Als we op de laatste dag nog even naar het centrum van Hoek van Holland rijden voor wat boodschappen kom ik hele mooie strandstoelen tegen:


Geweldig gewoon midden op de rotonde.
We gaan shoppen en op de terugweg kan ik het niet laten om even de app te checken
 En wat blijkt? Er ligt er gewoon 1 op die rotonde!!!! Auto parkeren en de rotonde op.
Voelt wel raar hoor om daar op die rotonde te lopen maar ja.
De hint is zeven , is dat 7 of zeven in de zin van zand zeven als werkwoord vragen wij ons af.
Of het zevende paaltje? Zoeken zoeken zoeken. Totdat ik heel de rotonde rond loop en dit paaltje tegen kom. Aan de achterkant zit een logrol geprikt in een kokertje. De cache We zijn er bijna hebben we nu dus ook gevonden!


9 April hebben Judith en ik zin om te fietsen en te cachen maar we hebben niet zo heel veel tijd.
We kunnen dit goed combineren met een cache in Alblasserdam die we nog niet gezocht hebben.
Dus we gaan naar de Ecologische zone van Alblasserdam. De cache heet
De haan van de ecologische zone.
We volgen de pijl op de GPS en fietsen richting de wijk waterland en komen zo uit in de oude kerkbode wijk van Judith. Ergens staat in de zijtuin van een huis een haan.
Als je goed kijkt zie je haan staan tussen de bosjes:
We hebben hem gevonden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen