Hoog bezoek

Je hebt uiteraard vele verschillende mensen die aan Geocaching doen.
Je hebt mensen die het zo af en toe eens doen.
Je hebt mensen die er naar streven om elke dag een cache te bezoeken.
En daar zit nog heel veel anderen tussen.
Wij behoren tot de mensen die meer met deze hobby zouden willen doen dan dat ze tot nu toe doen.
Het komt er op neer dat als we weg gaan of op vakantie zijn dan wel enthousiast bezig gaan.
En ons dan voornemen om het weer meer te gaan doen.
Maar op de 1 of andere manier komt er dan niet van.
Ja oké er is meer in het leven.
Maar je hebt altijd uitschieters.
Zo hebben we in Nederland: Wilxlii Carrotte ook wel Willie Wortel genoemd.

Deze man heeft nu (maart 2014) al 18.033 caches gevonden.
Dit is echt een mega record. (wij hebben er nu 129 gevonden haha)
Toen hij aan nummer 10.000 begon is er een heel feest omheen gebouwd.

7 December 2012 was ik aan tafel bezig met van alles en nog wat.
Tja dan heb je goed zicht op de cache die in de voortuin ligt....
Wij hebben niet elke dag een bezoeker, we zitten nu aan de 224 vinders.
Maar goed 7 december was er ook een cacher, hij zwaaide naar me en ik dacht laat ik even een praatje gaan maken, dat is zo af en toe wel leuk.
Dus idd even een praatje gemaakt en snel weer naar binnen want warm was het buiten niet.
Niet echt bijzonder verder dus.
Maar als dan 's avonds de log via de mail binnen komt kijk ik wel verrast op:
Willie Wortel is langs geweest. De man is ook zo bescheiden dat hij z'n eigen niet eens even voorstelt.
Hij denkt vast dat niet iedereen van hem gehoord heeft.
Wij vonden het heel speciaal dat hij bij ons lang is geweest. Voor hem was dit cache nr 17 duizend zoveel. Zover gaan wij niet komen denk ik.
De log die hij bij ons schreef:

Location: Zuid-Holland, Netherlands
Wilxlii Carrotte found Ons Hoekkie / Our Corner (Traditional Cache) at 12/7/2013

Log Date: 12/7/2013
Een hoekie is pas een hoekkie als er een cache ligt. En dat was hier op een Alblasserdams hoekie het geval. Toen er naar me werd gezwaaid vanuit de huiskamer vergrootte dat mijn plezier en ik werd helemaal blij van een heuse begroeting toen ik de cache van zijn plekje had gehaald. Mooi gedaan. Dank daarvoor

Dat is dan toch wel weer leuk!
Bedankt Willy


Reacties

Populaire posts van deze blog

Geopoly

Vlagtwedde

Maandag 20 Juli Vlissingen